bah

"tok2"

tiba2 hp ku berbunyi

ade mesej dari rakan

namanye jarang2 muncul dalam inbox

kutekan punat hp, kubaca

J:"musim tengkujuh dh bjaya membiakkan fungi di katil dan baju. abis jahanam bilik kita. damnn"
ha? apa? gosh!

Tusky: "jap2, r u saying dat air masuk lam bilik tido? Gosh, my pc!"

J:"Haha, mungkin jg tu, tp ak blk ni da kering sume tinggal bau and fungi hijau.. seram, mcm ada zombie"

gulp, aku tertelan amylase.

Tusky:"Tidak!! aku xnk korbankan duit PSD untuk laptop baru! ha3.. Papepn thnks 4 da update dude.."

J:"Dah siap merancang nak laptop tu! kasih aku terima, haha"

adeh.. dok tingkat dua pon kene banjir gak..
sedey2. siapakah yang bersalah?
aku pon xtahu..

11 Voices:

Anonymous December 14, 2008 at 1:57 AM  

...

tusky December 14, 2008 at 10:27 AM  

informasi itu
bagai igauan ngeri.

Anonymous December 15, 2008 at 11:08 AM  

....
ko tutup tingkap x..?
kalo blk ak jd mgsa...
siap kamu..!!!

-tuSKy_sAMa- December 15, 2008 at 12:46 PM  

aku tutup tingkap
tp best possibility
air bleh masuk dari
bwh pintu..
sebab ampaian atas
tersumbat

Unknown December 15, 2008 at 4:07 PM  

ok. aku pun dah risau. tak tutup tingkap. aduh!

3p4h December 19, 2008 at 1:32 AM  

Aku menyokong kata2 mu duhai faiz! Sbb aku sama2 menyaksikan air 2 msk hall blk korg..

2la sape la yg dok sumbat bendasing kt lubang area ampaian 2. Apa lg, wat peraturan baru!!! Hehehe..

p/s: Cuak sih nk msk blk korg nnt... Hijau...

tusky December 19, 2008 at 7:49 AM  

3p4h
yeah.. resident evil V
hahahahaha..
beware!!!!

As December 19, 2008 at 9:44 PM  

uih dasat nye umah korang
erk..ngeri jugak biter tuh

tgah wndering camnelah jd camtu
heh :D

may Allah ease everything

tusky December 19, 2008 at 11:31 PM  

As
err.. rumah kami memang
dah dasat b4 dat..
hari2 ade keganasan
ade pesta makan2.

rugi korg x berjiran
dengn kami..
kalu x, leh r tukar2
bubur ngn bubur
ayam McD..=p

As December 20, 2008 at 12:52 AM  

haha
naseb bek kami tak berjiran ngan korang
nanti makanan kitorang salu kena cilok :P

tusky December 20, 2008 at 2:00 AM  

As
hahaha..
ade baiknya juge
korg di tempat
korg yg sekarang
hehehehe

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama