ke mana hilangnya semalam??

semalam aku bangkit dari mimpi
sejuk aircond menusuk sum sum
eh, bilik aku mane ade aircond
aku bangun..
kulihat aku bukan bersendiri..
ramai teman2 yg teman tidur
bermimpi lagikah ini?
di mana katilku?

okeh, aku lupe..
hari natal bukan lagi hari cuti
hari natal hari berkumpul, bersama
memerah keringat
tisu2 otak di tengkorak
dengan satu misi, satu visi.
demi sebuah kapal besar seribu harapan

tiada lagi sorakan penonton
tika bola bolos ke jaring
tiada lagi musica2
mengiringi permainan
hanya ada
serius, fokus, dan serius...
esok, (i mean hari ni)
aku xkn ratapi semalam yg hilang
aku xkn ratapi nikmat tidur yg direntap
bahkan,
semalam yang hilang satu permulaan
semalam mungkin hilang
tapi kehilangan itu perlu
selesa yg direntap,disentap itu perlu
demi sebuah kapal besar seribu harapan

ada kerja perlu dilaksana
semalam yang hilang
biarlah ia
bersemadi x mati dalam hati




p/s: xpe.. hari ni, esok,lusa dan tulat hari cuti.. hahahaha

7 Voices:

As December 26, 2008 at 8:43 PM  

ces
:P

hehe

no pain no gain

tusky December 26, 2008 at 8:46 PM  

As,
???

3p4h December 26, 2008 at 11:20 PM  

So camne Prog FT 2??? Puas x 'meluahkn' sgala yg tpendam?

tusky December 27, 2008 at 1:13 AM  

3p4h,
err... xpuas pon
hahahaha..
makin tambh keje ade r..

3p4h December 29, 2008 at 12:29 AM  

Erm.... bebanan kerja smakin btmbh ya?

Kuatkn smngt kamu!!!

Anonymous January 5, 2009 at 10:27 PM  

lol,so nice

tusky January 6, 2009 at 2:56 PM  

runescape gold,
=)

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama