Merekalah yang pertama

aku dapat idea baru

dapat mase shower td (kantoi shower lambat)
'awesome dude sequels'
attribute,
pujian,
aprisiasi,
kepada member2, rakan2, sahabat2,
yang hidup bersamaku ketika aku bernyawa
merekalah warna2 hari2ku..
mari kita bermula
dengan "merekalah yang pertama"
aku 2 dari kiri.
biar orang lain yang puji..
pertama dari kiri, pojie
smart, rajin, dan baik hati
aku xtipu, dia memang baik hati.
aku xtipu, dia sangat jujur (straight forward)
yang ketiga dari kiri, azim
aku kenal dari matrik
xberkira dengan aku
xberkira dengan banyak orang
aku rasa, banyak dah aku terhutang budi dia
yang terpaling kanan, que
juga xberkira dengan aku,
rumate, partner lab yang cukup membantu
aku rasa, banyak dah aku termakan budi dia
merekalah yang pertama dalam siri ini
kerana kami sering bersama
kepada yang lain
nantikan kemunculan kalian dalam sequels ini
percayalah.
kalian cukup agung, aku cukup beruntung
sekian, lain kali aku sambung..
~tuskysama08~

11 Voices:

Anonymous December 12, 2008 at 1:26 AM  

ko ingt ak terharu ko ckp ak cm2...
haha...

dh la post gambr x mintak izin..
siot..!!!

blk kuantan ni ko kne blnje ak mkn...
damn..!!!

tusky December 12, 2008 at 5:57 AM  

tidak ada
hal..=P

Anonymous December 13, 2008 at 5:02 PM  

uiks...
suka Tuan dengan korang nih...sangat rajin datang lab, especially gang perempuan tuh,
korang lelaki kene rajin gak tau..
hehehhe

tusky December 13, 2008 at 5:49 PM  

mereka rajin me'repeat'
ia satu aset untuk scientist muda
satu akhlak yang patut dipuji
xmengapa, kami pn akn blajar
rajin me'repeat' jugak
insyaAllah
sama2 kita doakan

Unknown December 15, 2008 at 4:09 PM  

aku tunggu giliran aku :p

Anonymous December 15, 2008 at 4:36 PM  

Shah-X (ajim):
aku pun nak kn blnje jgk.. hahaha.. btw dlm gmbr tu muke aku toya gile sbb aku tgh dmm n nak dijadikan citer ms aku tulis comment ni pun aku tgh dmm jgk.. dah msuk 4 ari dh ni.. huuu.. neway, jumpo kek kuantn nnt yo.. den nak poie mkn ubt laie.. brrr...

tusky December 16, 2008 at 2:37 PM  

szakif:
untuk senior, lambat cket
hehehehe

ajim:
terima kasih atas penjelasan
gamba, mknlah ubat untuk
kesihatan..

3p4h December 19, 2008 at 1:27 AM  

Wah!!! Ko da rndu sgt dgn kwn2 ko 2 ke..? Hehehee... sabo nohh...

tusky December 19, 2008 at 7:50 AM  

3p4h
bkn rndu..
cume terasa termakan
jasa..=)

As December 20, 2008 at 6:24 PM  

azim ngan Q..

memang dedua tuh as da witness tahap ke-tak-kesahan mereka :D

tusky December 20, 2008 at 6:41 PM  

As
yup..

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama