org jenius pun kene baca juga

semalam

aku xstudy pun untuk pagi ini
maksud aku, xstudy sangat r..
ya, pagi tadi ada paper
paper terakhir before cuti raya

petang semalam
ade r buka2 notes cket2.
lakar2 mekanisme biosynthesis yg comel2
tapi resmi orang jenius
lakar bukan lakar semua

malam semalam
sekali lagi
baca, lakar sambil lewa
tendang bola di tengah malam
balik bermain, baca2 lagi

penyudahnya
hanya sekadar mampu tunai subuh
tanpa dapat rasa nikmat imsak
pas solat, guling2 sambil belek2 notes
masih lagi sambil lewa
walaupun paper itu dikhabarkan susah

tiba di dewan
aku tergelak tengok soalan
yang terlakar, keluar pula
jawab dengan seribu satu confident
ala, burn 5 percent je (sebab ade soklan yg aku tinggal)
yang lelain tu yakin benar
yang lelain itu, sekali lagi di ambil lewa

tapi kan...
tuhan tu maha adil
ha, sape suh xbaca betul2
soklan senang pun leh silap
mase nak kemas beg tadi belek2 r notes td
banyak gak yang tersilap keliru..
hahahahahahaha..

okeh, walau bunyi macam dah basi
aku xnak bende gini berulang lagi
cukuplah igauan ngeri satu masa lepas
aku mungkin jenius
tapi kalu jenius yang xde usaha xleh juga
kene baca juga

3 Voices:

tuanblogtakadanama September 12, 2009 at 10:08 PM  

aku tak study pun utk natural products... memang macam hilang semangat sikit.

Anonymous September 13, 2009 at 5:25 AM  

eh, kau pun jenius gak ke? :p

tusky February 15, 2010 at 11:39 AM  

aku scored kot
alhamdulillah

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama