harga seorang aku, ber-orang2 kamu

kamu hebat, aku pun hebat
kita sama2 terkedepan
sama2 berlumba-lumbaan
nak jadi mantap, nak jadi at the top
ada apa dengan terkedepan?
adakah jadi modal untuk dibangga dipuji-puja?
ada apa dengan berlumba-lumba?
adakah hanya sekadar mahu cari nama?

aku xsalahkan frasa buat yang terbaik
aku xsalah kan kamu kalau kamu terer
itu lebih kamu, itu berkat usaha kamu
tapi aku dan segelintir kamu sering tergelak dalam
bila kamu dok bangga2 dengan kelebihan
kami terasa ingin teriak tapi xsampai
bila kamu dok rendah2kan orang yang kekurangan

ok, kamu mahu orang panggil kamu hebat
tapi kadang2 aku risau
kamu dok hanyut dalam panggilan itu
kamu dok rasa kamu besar pandai gempak
come on r...
berapa sen sangatlah harga hebat itu?

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama