SPM


hari ini aku ziarah sekolah bukit rangin
hari ini hari result SPM kuar
hari ini aku terimbau balik kenangan dulu2
mase amik slip hasil usaha keringat penat
"hari aku menuai ape yang aku semai"
ceh, sentimental sungguh

Sijil Pelajaran Malaysia
gah je bunyinye..
tp bila dah besar2 ni..
x rase pape pon gah sijil tu..
tapi kadang2 rase seronok
bile tengok balik slip n sijil ori
bukan sebab sejarah deretan
huruf vokal cemerlang
tapi seronok sebab sijil itu
bukti aku boleh berjaya
dengan usaha menggila
bukti sebenarnya aku boleh konsisten
dalam konteks seorang mahasiswa

mungkin aku agak terhanyut
semangat xberapa, tersangkut2..
hmmm...
mari teruskan kebangkitan!

p/s: kepada para pelajar Sekolah Menengah Bukit Rangin, tahniah diucapkan atas kejayaan muncul sebagai sekolah harian terbaik untuk Daerah Kuantan. Moga usaha2 kecemerlangan ini diteruskan dan dilestarikan agar lebih ramai lagi anak bangsa intelek bakal dilahirkan.. Amin..

4 Voices:

PeJun March 14, 2009 at 1:45 AM  

badak...mana gambar dak kelas aku ??? 5S2

Anonymous March 17, 2009 at 3:15 PM  

huu cayalah..~~!!

tusky March 17, 2009 at 8:09 PM  

Chuck,
ceh, xkan xde simpan
hahahahahaha

nAd.Dot,
=)

tiatyot March 18, 2009 at 4:07 PM  

wuwu..sowi mencelah tapi part spm memanglah menyayat hati..
tak belajar betul2..
sadis gila.
namun tuhan bagi peluang kedua.
alhamdulillah.

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama