xboleh tidur lagi...


hampir 4 pagi..
tapi aku xboleh tidur lagi..
barangkali aku perlu tahan
sampai tertunai tuntutan pertama
di kala hening pagi..
entahla.. aku cuba tidur selepas ini

tapi sebelum itu
ada 'wrap up' cerita untuk kamu2
sepanjang kehilangan tulisan yang lalu
erm, nak start dari mane yek..

mid term exam
seperti yang dijangka..
midterm exam agak lewat
almaklumlah
cuti sana cuti sini
kansel esok kansel hari ini..
bila terase dekat nak final
baru r rase macam rugi..
hahahaha..
dont too much hepi, have lil worry..
Enzyme, Rkud, BGE & BLE
xtahu r sempat ke x untuk sedia..
tapi xleh awal2 surrender..=)

program2..
rasenye seminar kerjaya r kot..
letih, penat, serabut otak dan puas..
agak berjaya r bagi hingusan macam kami
agak sukses agak hepi..
kongratz pada komiti2...
pasni,
hambik ko....
berderet2 menghiasi hujung2 minggu..
start with 'LAKEP" kat Gombak
minggu depan..
adeh...

aha,
satu aktiviti jarang2 sekali..
tadi kami ada field trip kat MARDI
banyak bende kitorang belajar..
banyak gak teknik yang kitorang tengok
agak kelakar tengok gelagat lembu
tambah kelakar tengok gelagat rakan2
"dude, masuk ladang lombu bakpo pakai lawa2?"
hahahahaha...
pilihan penampilan masing2...=p
bermula dengan lembu, abis pun ngan lembu..
xsempat nak merayap, sebab masa singkat
rase cam nak datang lagi je..
hahahahaha...
okeh, jangan lupe report kene wat.=)

masih x ngantuk lagi..
entahla.. aku cuba tidur selepas ini


3 Voices:

tuanblogtakadanama February 28, 2009 at 6:58 AM  

cmne la ko xley tido an.



dlm bas tido x?

Anonymous February 28, 2009 at 7:24 AM  

BGE, itu mimpi ngeri dalam idop aku

tusky February 28, 2009 at 6:37 PM  

Aqilah,
entah, aku pon xtahu..

Caracol S. Trampt,
xpe, mungkin igauan ngeri itu perlu gak kadang (sambil x harap dapat mimpi same..=))

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama