sudah lama x ributkan kepala

sudah lama x ributkan kepala
dengan kata2 berbunga
bagai sang pujangga
hahahahahahahha...
statements atas penggeli telinga
tapi
"ada aku kesah?"
"ada aku buat salah?"
terpulang..
aku x wajibkan pembacaan..

intro yang melalut...

mingu2 sebelum ini
bagai hidupyangkelamkabut
mungkin hidup sebagai orang merancak
mungkin nilai kat diri perlu diperbanyak
banyak bende umpama xsempat
xpe, semangat aku masih kuat
semangat untuk tempuh hari2
dengan senyum
dengan gelak lawak2 bangang
dengan ketawa berdekah-dekah..
kuiz-assingment-program-tido-makan-game-dan lain2
bukankah itu indah?
bukankah itu tanda aku hidup?

ceh, ending pun melalut..=)

9 Voices:

tuanblogtakadanama February 6, 2009 at 6:58 PM  

kamu ini mmg puitis la.

^_^






p/s: weh ats tu puji tau

Unknown February 6, 2009 at 7:26 PM  

aqilah tipu.

Unknown February 6, 2009 at 7:28 PM  

heh.. ni, ade kaitan pasal enjoy as what discussed dalam blog aku :D

Anonymous February 6, 2009 at 7:49 PM  

enjoy! enjoy!

tusky February 6, 2009 at 9:51 PM  

Aqilah,
pujilah..
ade aku kesah?
hahahahaha...
puitis dan poyo
kadang2 tu disame ertikan
terpulang

Szakif,
=)

Szakif,
xde kaitan rasenye
barangkali sebab
enjoy2 itu istilah hidup
yang aku pegang, yang konsisten
x kira disini mahupun di
"apa yang aku fikirkan"

Azuwan.
salam datang..=)

As February 7, 2009 at 7:32 AM  

hidup kita terlalu berada dalam system..
takpa, kita mampu mengubahnya :D

Anonymous February 7, 2009 at 8:31 AM  

Assalam.

Tak sangka betul Faiz ada blog.

Paling tak sangka entrinya 'puitis-puitis.'

Ada usaha untuk tempo bunyi yang setara. Maka jadilah kata-kata indah; puisi.

Ada bakat jadi pejuang sastera. [=p]

Selamat menulis!

Unknown February 7, 2009 at 11:49 AM  

wahaha~ abes la kalo penulis puisi sudah menurunkan komennya :D

tusky February 7, 2009 at 1:35 PM  

As,
sistem itu perlu
jadi general guideline
tapi sistem juge perlu
ditokok tambah diubah2..
supaya berkadaran dengan
kegembiraan

okeh, aku sendiri xpaham
komen yang aku tulis..
hahahahaha


Wardah Puteh,
selamat datang
nanti aku link kamu punye

pejuang satera?
hahahaha...
p/s: kata2 dari pengtidakgemar komsas ketika sekolah

szakif,
mereka lagi paham
barangkali lebih paham
dari aku yang menulis..

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama