nukilan jiwang?

aha..
sebelum ini,
aku dah kritik..
aku dah berteriak
aku dah mengomen
aku dah meluah rasa marah
dan macam2 'aku dah' lagi

tapi cuba kali ini aku tulis jiwang?
saksikan...

kamu..
kehadiran kamu pelengkap hidupku
kehadiran kamu beri semangat baru
kehadiran kamu ajar aku
erti kesetiaan
erti ketabahan
erti kasih sayang
erti perasaan berbalas
erti rasa dihargai

kamu...
sungguh setia,
sungguh tegar berkobar2
sentiasa di samping, di tepi, di belakangku
sebagai penegur pembimbing setia
aku cukup beruntung
kamu memang agung

kamu..
tiada lagi yang lain
hanya kamu...

aku xkisah kalau luahan ini
luahan peribadi..
pedulik hape, ini lamanku sendiri

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama