dah nampak ke

setahun setengah lagi masa diberi
tiga semester lagi untuk diharung..
dah nampak ke?

eh...
nak abis dah eh?
lor.... nape xbagitau awal2..
ingatkan banyak mase lagi...
xprepare papepun lagi ni...

............................................
brangkali mungkin aku tidak sedar
roda hidup pantas berputar
semalam aku berkubang di parit
semalam aku terjatuh basikal di jalan
semalam aku genggam result2 cemerlang
tika di bangku sekolah
semalam aku berucap di depan orang
semalam aku ke sana sini urus tanggungjawab
semalam..
semalam sudah berlalu pergi
hari ini, aku dah hampir di penghabisan
hidup jatuh bangun sebagai pelajar
hari ini, aku tertanya pada diri
sejauh mana aku dah ready
bila roda berputar lagi
sejauh mana aku kuat
untuk galas tangungjawab amanah
yang lebih besar mencabar
pada mak ayah,
puteri2 kesayangan
pada dia
pada semua...

hadir aku untuk berikan sesuatu
insyaAllah, akan ku kotakan

dah nampak ke



dah....:)

4 Voices:

As December 2, 2009 at 12:52 PM  

perjuangan takkan berakhir selagi...(sambung sndri) :D

all the best
semangat2!

tusky December 2, 2009 at 1:17 PM  

As,
yeahh..:-)

Ms Linee December 2, 2009 at 3:00 PM  

tingkatkn semangat demi mencapai cita2 itu..

tusky December 2, 2009 at 4:15 PM  

Ms Linee,
thanks..
kau pun.. percaya dengan impian

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama