aku mahu jadi biasa saja

yup
being just an ordinary
tahun ini sudah sampai hujung2 degree
dah 15 tahun aku berjuang
menimba perigi ilmu
yang kadang2 sangat dalam
sampai xcapai dengan timba di tangan
yang kadang2 penuh melimpah ruah

15 tahun sudah

xperasan plak..
manusia perlukan masa untuk jadi manusia
xpe, pelan2 kita kayuh
pelan2 kita belajar
dengan tinta, dengan marah2 cikgu
dengan kawan2, dengan alam sekeliling
dan
aku akui..
banyak bende yang aku dah explore

ya,
aku xpandai sangat pun tendang bola
tapi turun je lah maen futsal petang2
maybe sebab dulu kat sekolah dok main bola lonjong je
tu yang xreti tu
hahahaha...

ya,
aku bukan gamers juga
tapi dok terpaku gak depan PC
layan satu dua game dengan semangat x bosan

ya,
orang kata aku pandai berkata2
hahahahahaha
tapi biasanya macam machine-gun
main taram tembak je segenap arah
hahahaha

oh ya,
org juga kata aku bagus wat kerja
ntah la.. aku pun xtau sangat
orang bagi kerja, buat je lah
improve sikit sini sana
biar nampak genuine sikit

aku mahu jadi biasa saja
grad, sambung sikit2 pelan2
pastu kawen, kerja, kumpul harta sikit
then jalan2 pusing2 keliling
wat breakthrough sikit, publish itu ini

then
tengok anak2 membesar
tengok cermin tengok wajah yang makin berkedut
dan pergi...
insyaAllah ...

lupa pula..
if i can give something to the community
i'll do whatever i could...
sebab itu peranan hidup juga..

4 Voices:

Db Cooper December 27, 2009 at 1:18 PM  

hehe
ko best la
aku amik architecture nie lame lg abis
5taun study
penat woo

ok aku pon kn link kan ko jgak

tusky December 27, 2009 at 2:08 PM  

owh.. xpe dude..
aku pon lame gak lagi nak abis
hahahaha

Naj December 27, 2009 at 7:38 PM  

I will always by ur side..:)
Keep fighting my dear;)

tusky December 28, 2009 at 10:47 AM  

Naj,
erm..:-)
thanks

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama