Dr-Susah-Score

hari ini hari BGE
hari ini aku puas
kerna aku bukan lagi aku yang dulu
yang terpaku, termanggu di meja exam
tanpa ade modal tanpa ade idea
untuk dilontar, diterang ditulis
untuk paper Dr-Susah-Score

barangkali igauan lalu banyak ajar aku
bnyak mendewasakan, banyak menyedarkan
pentingnya penghargaan pada ilmu
pentingnya fokus pada guru
berkatnya usaha xpernah henti..

hmmm..
mungkin masanya sudah tiba
untuk aku lebih serius timba ilmu
bukan sekadar untuk diperiksa
tapi untuk difaham, di guna di hari muka
aku xpandang sangat keputusan bakal menjelang'
tapi harap2nya bukan lagi igauan ngeri di kala bercuti panjang
insyaAllah..
amin..

4 Voices:

As April 15, 2009 at 6:19 PM  

aaaminnn

wardah puteh April 15, 2009 at 9:26 PM  

Betul.

Dr-Sssussah-Nak-Score mengajar kita, baca rujukan tambahan, bukan sekadar nganga mulut untuk disuap.

Sigh~

IKLAN: Nak tahu jawapan BGE? Lawati blog saya!

MNM April 16, 2009 at 12:52 AM  

haha....

BGE x susah, cuma kta yg menyusahkannya....

happy holiday cuti 3 bulan...

ktorg praktikal....

tusky April 16, 2009 at 7:21 AM  

As,
InsyaAllah..=)

Wardah Puteh,
yeah, betul tu..
err.. xmau tgk.. hahahahaha

MNM,
selamat berbakti .. hahahaha

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama