jangan dabik dada

eh, xperlu r poyo2 dabik dada
kau ingat kau tu hebat bagus sangat
xhebat pun..
poyo je lebih..
cakap besar, hati nak besar
pandang orang kiri kanan umpama semut
eh, xperlu poyo2 dabik dada...

wah, sedapnya aku mengata orang
ish..

3 Voices:

lumut October 22, 2009 at 6:28 PM  

aku poyo.
aku dabik dada.
memang tak semua org suke kita.
sbb kita pon pernah x suke org kan.
aku jalan2.
tensen study nak final.
so aku dtg sini kejap k.
harap ko x kesah.=)

sHiNo October 23, 2009 at 3:51 AM  

hurm...
alaaa... kengkadang, tuh yang kite rase.. org tuh poyo r pe r...
tapi, kengkadang kite xnak wat org tgk ite camtuh pon, org pk kite camtuh plak..
*pengalaman org yg selalu disalah phm*
T_T

tusky October 23, 2009 at 6:53 AM  

lumut,
xde hal..
yup, xsemua org suka kita dan xsemua orang kita suka.. kira adil r tu.. hehehehehe.. selamat berfinale=)

shino,
kadang2 kita poyo tu bersebab, kita dabik dada xsengaja..
kita rasa kita nak wat yg terbaik..
tp intepretasi tu xsemua org paham

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama