dialog hari semalam..

aku: eh, adik ko masuk blok mane?
w : blok depan ni r..
aku: eh, blok dpn ni untuk pompuan gak ke?
w : haah, untuk budak2 pharmacy

mak w kuar dengan wajah sedikit resah

mak w: yang sebelah ni blok lelaki ke?
aku: haah.. xpe, kami baik2 je
w : yeletu... (dengan nada sinis xpecaya)

dan rentetan keresahan itu berterusan untuk keluarga2 seterusnya tatkala menyedari sebelah blok anak mereka yang baru didaftar adalah blok lelaki.



aku pun simpati gak.. tp nak wat cane, tempat dah cukup..
kami jua mangsa keadaan semasa..

2 Voices:

Unknown July 9, 2009 at 6:00 AM  

aku rasa macam ada tertinggal satu perkataan kat last paragraph tu :)

apa2pun, kerisauan parent tu berasas. aku duduk kat tu 5 sem kot :D

tusky July 9, 2009 at 7:35 AM  

eh, yeke?
ntah, xperasan lak..

xpe.. kami kan baaaaiiiikkk...
hahahahhaha

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama