jom isap rokok.. eh, silap2..

sape merokok angkat tangan
xpe, aku xjoin..
hahahaha

sepanjang 2 3 hari jadi cashier
baru r aku sedar
rokok2 malaysia
'berwajah baru'
'harga baru' (compared mase aku jd cashier tahun lepas r)
okeh, aku jahil sikit ngn bende2 ni

ade 2 bende aku nak ulas

1st,
akak2 and amoi2 makin ramai yang isap
promising trend.. hahahahaha..
i'm sure taukeh rokok leh senyum lebar
sebab demand makin bertambah..
harga naik mendadak, tapi org still beli
umpama harga petrol mandatory RM2.70
satu ketika dulu..
hahahahah...

2nd,
kalu korang sume perasan (or aku je yg baru perasan)
rokok2 sekarang ni berwajah baru

ade promosi mandatory dari kerajaan
menarik gak approach ni..
kesannya?

"bro, nak rokok Dunhill 14 yek.. tp yang gamba kaki punye"

aku rase sebab yang gamba kaki tu less frighten kot.. hahahaha

"adik, rokok Benson besar satu kotak aaa.. tp xmau yang gamba baby punya.. gamba lain xpa.."

aku rase amoi ni seorang yang suka budak2..

"eleh, lua je lain.. dalam still same.."








8 Voices:

As May 17, 2009 at 11:05 PM  

wahaha
siyes?
siyes ke skang gambar camtuh?
waaaaah

bagus3
siyes cam tak caye lg ni.. :D

tusky May 17, 2009 at 11:32 PM  

As,
siyes..=)
sila dapatkan confirmation di kedai2 rokok berdekatan..
hahahaha

As May 18, 2009 at 1:15 PM  

hoho
keitnggalan zaman la as

tusky May 18, 2009 at 1:47 PM  

As,
bukan ko je..
kalu aku x jadi cashier, aku pon mgkin xtau gak..
hahahahaha

alifzaimimra May 19, 2009 at 1:35 PM  

info menarik.. br tau.. ahaha

gile r sape yg beli lagi tu.

tusky May 19, 2009 at 7:05 PM  

Azmar,
ko pun xtau gak eh..
hahahaha...
bende2 gila ni macho kalu wat

oops, no offence!
hahahaha

wardah puteh May 19, 2009 at 11:25 PM  

Hmm.. iklan rokok selalu ada pesanan yg kontra dgn penjualannya. Tapi ramai jugak yg still beli.

Kenapa tak sekat terus penjualan kalau dah jelas keburukan?

tusky May 20, 2009 at 4:27 AM  

wardah puteh,
mane lehsekat terus...
'commercial value' die
tinggi..=p

"this blog welcome all of you to share your thoughts, feelings, opinions, suggestions, messages,screams and complains.. let the voices within you being heard by others"

tuskysama

tuskysama