Siri gamba budak konon2 Environmental Lover
Labels: xperience
So-Susah-Sleep night
Labels: voice within
header
kenapa aku pilih sea cucumber?
Labels: untitle
"he who must been named"
Labels: untitle
menghitung hari..
kurasa..
saki baki cuti ni agak lama..
macam lebih lama daripada
3 minggu lebih yg telah berlalu
bahang semester baru dah tertempias
baru semalam aku cancel invitation
program leadership kat maincamp
hujung minggu pertama,
ada leadtrain faci
adeiyh...
mungkinkah semua ini permulaan
bagi rentetan cerita2, aktiviti2
yang xputus2 mendatang n kene datang?
aku perlu fokus..
pada study!
pada fifa manager 09!
yg xhabis lagi hari tu (dah kene sacked, damn)
pada program2 mendatang!
pada semuanya!
aku mahu gembira..
tidak mahu semester berakhir dengan
igauan ngeri di kala bercuti panjang
ya, aku mahu gumbira..
aku mahu jd cemerlang semula
'my dormant stage is over!'
Labels: voice within
bah
"tok2"
tiba2 hp ku berbunyi
ade mesej dari rakan
namanye jarang2 muncul dalam inbox
kutekan punat hp, kubaca
J:"musim tengkujuh dh bjaya membiakkan fungi di katil dan baju. abis jahanam bilik kita. damnn"
ha? apa? gosh!
Tusky: "jap2, r u saying dat air masuk lam bilik tido? Gosh, my pc!"
J:"Haha, mungkin jg tu, tp ak blk ni da kering sume tinggal bau and fungi hijau.. seram, mcm ada zombie"
gulp, aku tertelan amylase.
Tusky:"Tidak!! aku xnk korbankan duit PSD untuk laptop baru! ha3.. Papepn thnks 4 da update dude.."
J:"Dah siap merancang nak laptop tu! kasih aku terima, haha"
adeh.. dok tingkat dua pon kene banjir gak..
sedey2. siapakah yang bersalah?
aku pon xtahu..
Labels: untitle
